Om oss
Tillit, stolthet og fellesskap
En god arbeidsplass er et sted hvor du har tillit til de du jobber for og med, er stolt av jobben dere gjør, og føler fellesskap med dine kollegaer.
Great Place to Work® er den globale lederen for utvikling, bevaring og anerkjennelse av organisasjonskulturer som betegnes av en høy grad av tillit. Vårt perspektiv er utviklet gjennom å lære fra fantastiske ledere, kartlegging av millioner av medarbeidere og undersøke praksisen til tusenvis av gode arbeidsplasser verden over. Vi samler kontinuerlig innsikt fra organisasjoner fra alle bransjer og sektorer. Vår misjon er å bidra til en bedre verden gjennom å hjelpe organisasjoner å skape fantastiske arbeidsplasser - for alle.
Vår metode
I kjernen av vårt arbeid ligger Great Place To Work Model© - som gir oss selve definisjonen av en god arbeidsplass. Modellen er basert på 30 år med forskning og data samlet inn gjennom vår medarbeiderundersøkelse Trust Index©. Denne undersøkelsen blir årlig tatt av millioner av medarbeidere verden over.
Fremste fagmiljø på tillitsbasert ledelse
20
millioner medarbeidere
18'
virksomheter årlig
170
land og 50 språk
30
år med forskning og data
Vårt sterke fagteam
er klare for å hjelpe
Vår historie
Vår reise startet med å lytte. Gjennom dybdeintervjuer med tusenvis av ansatte, avdekket vi hva som virkelig betyr noe på en arbeidsplass. Dette førte til at vi opprettet den første «beste selskapene»-listen i 1984 i USA. I dag publiserer vi 250 lister internasjonalt, inkludert Fortune 100 Best Companies to Work For®-listen. Kontoret i Norge ble opprettet for mer enn 20 år siden og den første listen over Norges Beste Arbeidsplasser ble publisert i 2003. Les mer om vår historie.