Hvordan lykkes med medarbeiderundersøkelsen?
Medarbeiderundersøkelsen får lederne ut av "blindsonen"
En medarbeiderundersøkelse gir uvurderlig innsikt og bevissthet rundt hvordan dine medarbeidere opplever ledelse, arbeidsmiljø, samhandling og felleskap på arbeidsplassen.
Medarbeiderundersøkelsen er et sentralt verktøy for ledelsen og deg som leder. For å lykkes med gjennomføring av medarbeiderundersøkelser er det viktig at du tilnærmer deg undersøkelsen på rett måte.
Verktøyet du ikke klarer deg uten
Vi har derfor laget en e-bok som kan benyttes som støtteverktøy gjennom hele prosessen. Her vil vi blant annet gi deg svaret på:
- Hvorfor skal vi måle kultur og ledelse?
- Hvordan skal vi gå frem for å måle kultur og ledelse?
- Hvordan lykkes med medarbeiderundersøkelsen?
Great Place to Work er en verdensledende leverandør av medarbeiderundersøkelser som hvert år måler mer enn 10.000.000 medarbeidere og 10.000 virksomheter i over 90 land. Det har gitt oss en unik erfaringsbase som du vil få tilgang til gjennom denne e-boken.
Vi håper e-boken vil være til inspirasjon for ledere og andre som jobber med kultur og ledelse i organisasjoner hvor medarbeideropplevelsen spiller en viktig rolle. Her får du verktøyet du trenger for å sikre kvalitet, kontinuitet og effektivitet i arbeidet med medarbeiderundersøkelser internt i din organisasjon.
Great Place to Work bistår gjerne med støtte og ekspertise i arbeidet for å sikre forankring, engasjement og involvering på tvers av avdelinger i organisasjonen.
Fyll ut skjema ved siden av og du vil få tilsendt e-boken på e-post.
Les mer om medarbeiderundersøkelse